Thursday, October 1, 2009

Doa Cintaku



Ya Allah...
Jika saya bukan pemilik tulang rusuknya . Jangan biarkan saya merindukan kehadirannya.
Jangan biarkan saya melabuhkan hati saya dihatinya.Kikislah pesonanya dari pelupuk mata saya
dan jauhkan dia dari relung hati saya.

Ya Allah...
Jika Engkau ciptakan dia untuk saya, tolong satukan hati dia dan saya dengan pernikahan,
bantulah saya untuk mencintai, mengerti menerima dia seutuhnya, redhai dia,
agar dia juga mahu mencintai,mengerti dan menerima saya
dengan segala kelebihan dan kekurangan saya.
Ajarkan saya untuk tetap setia dan jadikanlah kehendakMu dan bukan kehendak saya
yang menjadi dalam setiap helaan nafas saya.

Ya Allah...
Saya mengerti bahawa Engkau senantiasa memberikan
yang terbaik untuk saya.
Ya Allah yang Maha Pengasih kabulkan doa saya ini
Amin.

No comments: